Friday, December 31, 2010

Billy Idol - Dancing with myself

Po 10 dňoch stavania lega v podobe programovania experimentu v Z-Tree, nasledovali dalšie tri dni poriadneho patlabovania v Uhligovi, Numline a Dynare. Dúfam, že vôbec netušíte o čom je reč, pretože inak by som vás musel ľutovať. Mňa ľutovať nemusíte, celý ten čas mi s tým svojou hudbou pomáhali the Delgados, takže sa to nejak dalo zvládnuť. Experiment vraj prebehol bez problémov a projekt som práve poslal.

Uplynulým rokom sa už ale zaoberat nechcem (aj keď bol dosť dobrý aj zlý), takže Delgados budú hrať niekedy nabudúce :-P

Naopak, je čas zaspomínať na rok, ktorý nás ešte len čaká :-D
Teším sa až sa dnes konečne so starou partou opijem, tak ako v Prahe nie som schopný. A potom sa teším na Prahu, na nový semester v škole a na prácu.

Úplne najviac sa ale teším na volejbal, behanie, gitaru, varenie, výlety a tých pár ľudi, čo so mnou trávia čas.

A keď sa už tak teším, je jasné, že pesnička na tento víkend bude preto z iného súdka ako obvykle. Tí z vás, ktorí sledujú iesabroad už určite tušia.

Ja som síce na žiadnej diskotéke nikdy nebol, ale predstavujem si, že tam hrávaju aspoň niečo podobné, a teda, že to s tým svetom nie je až také zlé ;-D

Užijte si Nový rok!!!

3 comments:

  1. Maro, tohle se teďka hraje už jenom při těch horších rockotekách v rámci komunitních programů pro seniory.

    posílám něco novějšího:

    http://www.youtube.com/watch?v=SgM3r8xKfGE

    Těším se, jak to zase rozbalíme v Králíčkovi. Jako za starejch časů. Disco rules. LOL !

    ReplyDelete
  2. a tady se ještě než dorazíš nauč kroky, je to nějakej master až z finska:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZJj6d5QSYaE

    ReplyDelete
  3. Hezky, toho disco kinga z Finska uz trenuju :-D

    Co ekonometricke soustredeni na 414 uz zacalo? Anebo s Vojtou zatim jen tancite?

    ReplyDelete