Sunday, December 5, 2010

The Frames "Disappointed"


Jelikož jsem byl předminulý týden na koncertě The Frames, nemůže to ode mě být písnička od nikoho jiného, než právě od The Frames. Musím vám říct, že koncert to byl výborný a dokonce jsou na youtube i videa přímo z tohoto koncertu a já se na nich rozpoznám (v 46. vteřině zvedám foťák) ;)

Můj přízpěvek je ale z koncertu, který byl den předem ve Philadelphii a písnička je bulící a jmenuje se Disappointed. Samozřejmě také zazněla na koncertě v D.C. a jistým způsobem mi utkvěla v mé hlavince, proto ji tu máte.


Na koncertě také zazněla jedna písnička se saxofonem, která není oficiáně dodělaná. Ale mám ji pirátsky nahranou na foťáku, tak pak můžu poskytnout, i když nás Glen prosil, ať to nešíříme ;)

3 comments:

  1. Zdarec,
    pekny, zes tam byl. Konecne se ty dva svety, jeden blogovaci s youtube virtualni a realnym propojuji.
    V

    ReplyDelete
  2. koukam ze Hansard hraje porad na tu samou kytaru, jen ta dira se nejak zvetsuje.

    ReplyDelete
  3. :) to je pravda, Ale uz si zadelava na druhe. Ma tu samou a dira je o neco mensi.

    ReplyDelete