Sunday, January 16, 2011

Like a drug - QOTSA

Diář nahlásil můj tah. Po pátečním testu z ekonometrie, který opět měl čím překvapit, nemůže přijít už nic jiného, než tato skladba. Všechny ostatní už tu jsou, Hurra Torpedo s Eclipse, Rudy can't fail a nebo Hoppípolla. Stalkerováním identit na sociálních sítích (hudebně založených) jsem se dostal k této skladbě. Je to typ, který se mi líbí pro svůj výrazný cha-cha rytmus a jemný doprovod melodie. Překvapí taky tím, že ostatní p(l)ísně od tohoto sdružení jsou výrazně punkovější. Možná to souvisí i s tím názvem, že je prášky třeba nějak sklidňují. V této souvislosti existují zprávy, že některé drogy působí pozdvižení anebo, že už ani špenát není co bejval. Po ekonometrii nezbývá než čekat na výsledky testu s nadějí, že už to můžu s klidem zapomenout a nebudu se to muset učit zase znovu a mnohem do větší hloubky. Hit "publish".


2 comments:

  1. Vojtiku, trefil ses mi dneska do noty ;)

    ReplyDelete
  2. pridavam se do fronty, taky uz mi tu zni ponekolikate, dobrej blog dneska, rad sem to cetl

    ReplyDelete