Friday, August 6, 2010

Dave Brubeck Q - Take Five

Tak deti moje, dnes jsem dlouho premyslel co sem dat. Ze jazz, to bylo jasny hned od zacatku, ale pak jsem dlouho zvazoval trade-off poslouchatelnost vs. improvizace. Nakonec jsem sklouznul k prvnimu ze dvou nabizenych a nabizim vam Take Five. Je to nadherna klasika a spolu s Davem neopomenutelny jazzovy fundament. Inu, enjoy...

edit: pro Maru tu mam jeste jednu verzi



P.S. Hadejte kdo si udela v nadchazejicich dnech dalsi vylet pres pul sveta...

3 comments:

  1. takze "musis" do te australie uz ted? :-)
    Cestu letadlem nezavidim, ale zbytek jo.
    Enjoy a hlavne prines nejake fotky.

    ReplyDelete
  2. Vejlet si uzij. Co se hudby tyce, jsem rad, ze embedded youtube panel ma tolik ovladacich tlacitek.
    Zdarec

    ReplyDelete
  3. Dik, Kluci.. Vojto, snad to jednou bez tech tlacitek prezijes, ten fullscreen je tu stejne o nicem ;)

    ReplyDelete